Pravilnik sodelovanja v Facebook in Instagram nagradni igri najdete na povezavi: https://www.kmetijaflis.si/pravila-facebook-in-instagram-nagradne-igre-kmetije-flis/
Splošni pogoji spletne trgovine kmetijaflis.si so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino kmetijaflis.si upravlja: Kmetija FLIS, Damijan Četina, dop.dejavnost na kmetiji, Sp. Grušovlje 6, 3311 Šempeter, Davčna št.:SI88369145, Matična št.: 2398737 (v nadaljevanju ponudnik), kot ponudnik mlečnih izdelkov in spletne trgovine.
Ponudnik je omogočil registracijo uporabniškega računa. Za nakup v spletni trgovini je registracija računa obvezna, saj mora nakup vsebovati obvezne elemente potrebne za uspešno izvedbo naročila. Z nakupom kupec soglaša z uporabo osebnih podatkov za obdelavo naročila in komunikacijo v zvezi z naročilom.
Podatki pridobljeni v zvezi z nakupom ne bodo deljeni tretjim osebam, razen morebitni dostavni službi. Za vsakršno drugo komunikacijo je ponudnik dolžan pridobiti soglasje kupca oziroma obiskovalca spletne strani.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
(povzetek zakonodaje) Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s po prodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
PONUDBA IZDELKOV
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se lahko ponudba spletne trgovine kmetijaflis.si spreminja hitro in pogosto. Cene so predstavljene kot Redne cene. Redne cene so cene, ki jih oblikuje ponudnik.
NAČINI PLAČILA
Spletna trgovina kmetijaflis.si omogoča naslednje načine plačila:
- z bančnim nakazilom po prevzemu blaga z lastno dostavo ali
- z gotovino ob osebnem prevzemu na Kmetiji Flis, Sp.Grušovlje 6, 3311 Šempeter
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju ali preko elektronke pošte, z razčlenjenimi postavkami, količinami in zneskom DDV ter morebitno dostavo. Račun izda ponudnik odvisno od načina dostave:
- ob prevzemu blaga (po povzetju ali pri osebnem prevzemu) prejme kupec račun ob prevzemu blaga v tiskani obliki.
NAČINI DOSTAVE IN CENE DOSTAVE
- LASTNA DOSTAVA – dostava se izvede z lastnim vozilom.
- OSEBNI PREVZEM – je mogoč na Kmetiji Flis, Sp.Grušovlje 63311 Šempeter.
Cene dostave po Sloveniji znaša 2,50 €, za naročila v vrednosti nad 20€ je dostava blaga brezplačna.
CENE
Redna cena je cena za vse izdelke v ponudbi spletne trgovine kmetijaflis.si Vse cene vsebujejo DDV (davek na dodano vrednost) razen, če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub želji, da bi zagotovili točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o oddaji naročila ali ponudnik prejme sporočilo o prejemu naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Pri vsakem naročilu bomo, poleg morebitne dostave, zaračunali tudi eno škatlo za pakiranje oz. dostavo v vrednosti 1,5€ (ne glede na to, če jih bomo dejansko porabili več). V spletni trgovini je škatla že v košarici in je ni mogoče odstraniti.
POSTOPEK NAKUPA
Naročilo PREJETO
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo z bistvenimi elementi naročila (številka naročila, podatki kupca …) na elekrtonski naslov: info@kmetijaflis.si
2. Naročilo V OBDELAVI
Ko je naročilo plačano oziroma če bo naročilo plačano po pozvetju, dobi status V OBDELAVI. Takrat ponudnik obvesti kupca o prejetem naročilu na elektronski naslov. Ponudnik se zavezuje odpremiti naročilo skladno z regijskim zazporedom. Razpored si lahko ogledate tukaj.
3. Naročilo ZAKLJUČENO
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
Po zaključenem naročilu je pričakovana dobava naročila skladna z razporedom dostave od dneva, ko je bilo naročilo odposlano (status ZAKLJUČENO). V kolikor blago ni dostavljeno v omenjenem roku mora kupec kontaktirati ponudnika na elektronski naslov info@kmetijaflis.si. Ponudnik mu je dolžan v najkrajšem času posredovati podatke o dostavi.
DOSTAVA
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Da lahko ponudnik zagotavlja visoko kvaliteto izdelkov ne pošilja po pošti, ampak jih dostavlja na naslov kupca sam.
O dostavi, prosimo, preberite več v dodatku “Pravilnik naročanja in dostave“.
VARNOST
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.
VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
Spletna trgovina kmetijaflis.si (v nadaljevanju ponudnik) se zavezuje k varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Zakonom o varstvu podatkov ZVOP-1 in Uredbo Evropskega parlamenta in Sveta o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov (GDPR).
Ponudnik pridobiva podatke pri oddaji naročil uporabnikov, ki so potrebni za izvedbo naročila. Pri ostalih vrstah komunikacije, kot je e-pošta s povpraševanji, reklamacijami, naročili in vračili izdelkov ter komunikacija preko družbenih omrežij ali po telefonu;, s piškotki pri pregledovanju naše ponudbe ali izvedbi naročila, z vašo privolitvijo, ki jo lahko prekličete ali nastavite na kateremkoli mestu na naši spletni, na dnu strani. Poglavje: Nastavitve piškotov
Ponudnik hrani IP naslove kupcev na spletni strani kmetijaflis.si in tudi:
- ime in priimek,
- e-poštni naslov,
- kontaktni telefon,
- primarni naslov,
- naslov za dostavo,
- državo prebivališča,
- druge podatke, ki jih uporabnik sam vnese pri zaključku nakupa, npr. Ime podjetja, davčna številka podjetja.
Vsi uporabniki lahko ponudniku pošljejo zahtevo za izbris osebnih podatkov na elektronski naslov: info@kmetijaflis.si
Naročila in vsi z njim povezani podatki bodo izbrisani le v primeru izrednega zahtevka s strani kupca. Podatki o naročilih se hranijo v skladu z zakonodajo.
Pridobljeni podatki se hranijo do preklica ali do rokov, ki jih predpisuje zakonodaja.
Zasebnost naših uporabnikov je eno izmed področij, katerega obdelujemo ločeno in z maksimalno pozornostjo. Prenos podatkov na spletno stran je varovan s certifikatom, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi sam uporabnik, in sicer tako, da poskrbi za varnost z ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ponudnik ne odgovarja.
Ponudnik bo uporabljal podatke uporabnikov v sledeče namene:
- Za izvedbo naročil,
- za reševanje reklamacij,
- ter hranjenje podatkov o nakupu skladno z zakonodajo.
Ponudnik bo posredoval osebne podatke v sledečih primerih: .
- V primeru reševanja reklamacij preko ponudnika, bo ponudnik posredoval informacije potrebne za rešitev reklamacije.
Izjemno razkritje osebnih podatkov: zbrani in obdelani podatki bodo razkriti le v primerih, ki jih določa zakon za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov Kmetije Flis.
IZVAJANJE POLITIKE ZASEBNOSTI
Vse pri ponudniku redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s ponudnikom.
Za uveljavljanje vaših pravic do izbrisa podatkov, popravkov, omejitev ipd. nam pišite na:
- e-pošto: info@kmetijaflis.si
- naslov: Damijan Četina, dop.dejavnost na kmetiji, Sp. Grušovlje 6, 3311 Šempeter
V kolikor pa menite, da so vam z naše strani kakorkoli kršene pravice z naslova varstva vaših osebnih podatkov, lahko kadarkoli podate pritožbo pri nadzornemu organu – Republika Slovenija, Informacijski pooblaščenec, Zaloška 59, 1000 Ljubljana,
KOMUNIKACIJA
Z oddajo naročila kupec soglaša z uporabo osebnih podatkov in komunikacijo. Ponudnik si pridržuje pravico stopiti v stik s kupcem za razjasnitev nejasnosti oziroma odprave morebitnih napak pri naročilu.
VARSTVO OTROK
Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko komunicira po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@kmetijaflis.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV
Spletna trgovina kmetijaflis.si skladno z zakonskimi normami ne priznava nikakršnega reševalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
REŠEVANJE SPOROV
Ponudnik si v skladu z dobrimi poslovnimi običaji ter skrbnostjo dobrega gospodarja prizadeva, da s svojim kupci ne prihaja v spor. V kolikor pa do spora vseeno pride, ga ponudnik in kupec rešujeta sporazumno in v dobri veri. V nasprotnem primeru je za reševanje sporov pristojno sodišče v Celju.